Poradnik

7 porad marketingowych dla jubilera

Posiadanie strategii marketingowej jest ważne dla każdej firmy. Od marketingu sklepu z biżuterią do marketingu online, istnieją pewne ważne względy, które musisz mieć, aby Twoja firma odniosła sukces bez względu na platformę, którą wybierzesz do sprzedaży swoich produktów.

Marketing biżuterii mody nie jest już opcją dla cegły i zaprawy sklepach. Więc jak można poprawić swoje możliwości sprzedaży biżuterii w tej rozwijającej się przestrzeni e-commerce. Dziś może być zainteresowany przez różne sklepy internetowe, takie jak krakowski-jubiler.pl i dostać się perła akcesoria do włosów.

Co więcej, większość nabywców kupuje przez cały rok głównie dla siebie. Nie musisz dostosowywać się do swoich poprzednich taktyk marketingowych, ponieważ rynek konsumencki się zmienia.

Aby pomóc Twojej firmie ewoluować, oto kilka wskazówek, które musisz wziąć pod uwagę.

1. Spójrz na swoją stronę internetową

Zrób krok do tyłu i przemyśleć projekt swojej stronie internetowej. Czy jest ona aktualna, bieżąca i czy dostarcza wystarczających informacji o Twojej firmie? Czy Twoja strona jest łatwa w nawigacji i czy zdjęcia są wyraźnie wyświetlane lub wymaga ciągłego odświeżania?

Wszystkie te punkty robią ogromną różnicę dla klientów. Większość klientów przyciąga strona, która jest łatwa w nawigacji i sprawia, że ich doświadczenia są łatwe do zamówienia.

Cena i opis produktu muszą być szczegółowe i jasne. Potrzebujesz również perswazyjnego języka, aby przyciągnąć klientów. Czy wiesz, co mam na myśli?

2. Wykorzystaj swoich internetowych zwolenników marki

Media społecznościowe są bardzo ważne w dzisiejszym biznesie. Jest to nowoczesny dzień word of mouth marketingu i największych zwolenników marki są klienci.

Jeśli Twoja firma nie ma żadnej obecności w mediach społecznościowych, postaw sobie za cel stworzenie kont na Twitterze, Facebooku i Instagramie. Aby zdobyć zwolenników marki, wystarczy być aktywnym na platformach mediów społecznościowych.

Przekaz Twojej marki musi być przyjazny i zachęcający. Klienci muszą Ci zaufać.

Kiedy klient udostępnia któryś z Twoich produktów swoim rówieśnikom, to znaczy, że Cię poleca. Możesz nagrodzić tych klientów z prezentami na zakup, ekskluzywne oferty lub rabaty, aby utrzymać je przychodzące lub polecam cię do większej liczby osób.

3. Zainwestuj w fotografię wysokiej rozdzielczości

Pierwsze wrażenia są zawsze ostatnie wrażenia. Marketing biżuterii to nie tylko zdjęcia i jasny opis. Musisz mieć wysokiej jakości zdjęcie, które uchwyci zawiłe szczegóły Twoich pereł lub metalu.

Fotografia jest zazwyczaj niedoceniana. Użyj jasnych zdjęć, które pomogą klientom zrozumieć, co sprzedajesz, gdy odwiedzają stronę produktu.

Perspektywy będą widzieć piękno i jakość produktów, które kupują. Spójrz na zdjęcia biżuterii zamieszczone na tej stronie.

4.Włącz różne kąty

Nie ma powodu do stron internetowych aukcji więcej niż pięć zdjęć dla jednego produktu biżuterii. To dlatego, że bardziej wyświetlać różne zdjęcia pierścienia, tym mniej prawdopodobne, że będzie ukryć żadnej wady.

Jest to niezbędne, zwłaszcza jeśli chodzi o biżuterię.

Klienci chcą zobaczyć skomplikowane szczegóły z różnych stron. Weź Nihaojewelry na przykład, dla każdego produktu, przesłać około 10 zdjęć wszystkie wykonane z różnych kątów.

5. Stwórz promocje wakacyjne i rabaty

Wakacje! Wakacje! Są to najlepsze czasy, aby zwiększyć sprzedaż i rynek swoich produktów.

Dorastałem wiedząc, że ludzie są zwykle szukają sezonu wakacyjnego do zakupu produktów ze względu na rabaty, które są zwykle wydawane przez różne firmy.

To jest kwestia, aby klienci wierzą, że twoje kawałki biżuterii są najlepszym prezentem na różne okazje. Koniec roku to najlepszy czas, aby przyciągnąć klientów i oczyścić dom z umową.

6. Recenzje online znaczenie

Aby zbudować udany biznes biżuterii mody relacji i zaufania jest kluczem.

Obecnie klienci, którzy nie są dobrze zaznajomieni z konkretnego pracodawcy lub nie kupił od konkretnego sprzedawcy wyglądają na recenzje online, aby uzyskać zaufanie. Rozważ przejście ponad i poza z adwokatów marki.

Z nimi, będziesz czuć się komfortowo, aby poprosić o recenzje od nich. Jeśli skupisz się na budowaniu tej platformy online i oferując doskonałą obsługę klienta, będziesz miał zdumiony, jak wielu klientów będzie uzyskać zaufanie do swoich produktów.

7. Blogging

Dla strony internetowej biżuterii mody, blogowanie jest uzupełniającym narzędziem marketingowym. Artykuły na blogu są dobrą okazją, aby dodać więcej ruchu na swojej stronie internetowej. Aktualizowany blog utrzymuje się w Google i innych wyszukiwarkach.

Wyszukiwarki lubią widzieć strony internetowe, które są często aktualizowane. To nie powinno być problemem, ponieważ będziesz miał post z każdym kawałku biżuterii, prawda?

Blogowanie jest również ważne, ponieważ daje platformę, aby ujawnić swoją wiedzę na temat biżuterii. Upewnij się, że podkreślisz swoje unikalne propozycje sprzedaży.

Z branży jubilerskiej, Twój blog nie wymaga tak wiele, ale kreatywność, zaangażowanie i jasne informacje. To będzie mieć ludzi wracających w kółko!